dimarts, de maig 30, 2006

Sobre ADSL

Finalment m'he decidit contractar una ADSL per casa, ja que fins ara no es que hagi tingut massa necessitat de mes velocitat a casa (tenim un modem de 56KB que per el correu i el msm ja tira) , i com que navego força des de la feina (majoritàriament fora hores) no he vist la necessitat.

Ara be com que la meva filla gran porta tot el curs demanant-m'ho , pero jo m'he anat fent el borni. (ja que ara la tinc controlada amb el modem quan es posa al Messenger) i se que en el moment de ja tingui la ADSL, s'em farà mes dificl controlar-la. Pero tard o d'hora havia de caure-hi.

Be, parlant de la ADSL , m'he decidit (aconsellat per companys que ja ho tenen) , agafar la de Jazztel de 20MB , + les trucades locals , + el manteniment de la linia , i aixi dir adeu a Telefonica (el fix) . Que be, quin descans, ja fa temps que ho volia fer , (l'adeu a Telefonica, eh) .

Però, de moment encara no la tinc, ho vaig iniciar el 4 de maig, vaig signar el canvi, crec que sobre el 8 de maig, i ara s'han de posar d'acord Telefonica i Jazztel. Veurem que tarden !! I el que em fa un xic de por es els problemes que pugui tenir . Ja ho veurem i si puc ho comentaré.

Confio que si tinc velocitat per navegar a casa, segur que navegaré mes pel mon blocaire de nit, ja que aqui a la feina, s'em fa un xic violent a vegades, i darrerament tinc força feina.