dijous, de gener 26, 2006

De meme's

Fa uns dies que el Jeremies m'ha reptat a fer el meme que esta circulant per la xarxa sobre 5 manies/coses rares, etc.

La veritat es que em fa bastanta mandra fer-ho, no com d'altres com la Leanan i el Niqmad que l'han fet sense que els hi hagin passat, i aixi no l'han de passar(que per mi es el més dificil)

Be, he hagut de pensar-m'ho bastant, ja que tinc poques manies "manies", i si maneres de fer certes coses, m'hi poso :

1.- En els lavabos públics, sempre aixeco la tapa del WC amb un tros de paper de wc o bé amb el peu.
2.- Al comprar certs productes catalans, busco i esculleixo aquells que estan etiquetats en català com els vins i caves
3.- Sempre compro el Cafè del Comerc just, encara que a casa diuen que no és el mes bò.
4.- No m'agrada massa la rutina , per tant sempre cerco maneres de trencar-la. Horaris no fixos, rutesnoves , etc.
5.- Quan condueixo, sempre em fixo en els models i matricules dels vehicles que tinc per davant.

I res mes, i ara a buscar 5 blocaires que els hi caura la meva "invitació" . Aquests seran la Noieta de Camins, l'Annades , la Noia d'estocolm , l'Extranya i Tal dia farà un any.

Ara em toca avisar-los !!
.

1 comentari:

Cantarella ha dit...

Viatger, he fet els deures!