dimarts, de novembre 13, 2007

Antics Cinemes de Barcelona

La setmana passada vaig començar al meu bloc de fotos BCN Pixel a Pixel una nova col.lecció de reptes de Barcelona amb fotos de llocs on hi havia hagut un Cinema. No m'imaginava que fos tan apassionat, ni tant divertit! Ni tampoc que hi haguessin tants cinemes que hagin tancat , i que mes o menys jo hi tingues un cert contacte. Vaja que hi hagués vist alguna pel.licula.

Us ho aconsello com no, i a veure si els endevineu. En tinc mes d'una vintena que aniré intercalant amb els habituals reptes de la ciutat.

També per documentar una mica la foto del cinema , busco per Internet les dates de tancament i un xic mes d'història del cine en qüestió, i realment he trobat moltes històries sobre els cinemes i he vist un llibre sobre cinemes de Barcelona, que quan el vegi físicament i el fullegi , ja us explicaré que tal.

5 comentaris:

Júlia ha dit...

El llibre és molt interessant i complet, però com que ja té uns quants anys, ja n'hi ha que han canviat i desaparegut, des d'aleshores. És de Monsó Cabús.

Viatger ha dit...

Si ja el vaig aconseguir de la Biblioteca, i el tinc de consulta , però , com bé dius Júlia, és del 1995 i no hi ha els darrer 12 anys

El veí de dalt ha dit...

Sempre fent-nos barrinar...A veure si el localitzo!

Unknown ha dit...

Bon dia, estic buscant i per la xarxa no he trobat rés sobre el cinema el barco que estava a l'antic barri de Santa Eulàlia a prop de cementiri de Sant Andreu, a veure si hem poguéssis donar alguna informació, gràcies per endavant, Sònia

Unknown ha dit...

Bon dia, estic buscant i per la xarxa no he trobat rés sobre el cinema el barco que estava a l'antic barri de Santa Eulàlia a prop de cementiri de Sant Andreu, a veure si hem poguéssis donar alguna informació, gràcies per endavant, Sònia