dimarts, de gener 30, 2007

Programari Lliure

Estic a favor total del programari lliure, encara que a vegades te els seus handicaps. En aquests moments al meu ordinador de casa tinc forces eines de programari lliure menys el sistema operatiu que de moment encara es Windows XP tot en català , però es que no m'atreveixo a canviar-ho. Vaig intentar instal.lar GNU_linux a un portàtil i no me'n vaig sortir. El que si utilitzo sempre es :

Navegador : Mozilla Firefox del que estic força content , encara que a vegades hi ha alguna que altre web que no acaba de funcionar amb Firefox i has d'anar al IE6.
Aquest dies m'he instal.lat de Yahoo el Flock , que si fa o no fa es semblant i l'estic provant, encara que el veig un xic lent.

Correu. Faig servir el Mozilla Thunderbird, que funciona força be, però al meu entendre no te punt de comparació a l'Outlook de Microsoft , encara li falta molt al Thunderbird per agafar a Microsoft.

Oficina He baixat el OO Open Ofice , però no l'he instal.lat encara, faig servir d'eines d'oficina una versió pirata de Microsoft XP . (hauria de canviar a 00 ja)

Imatges
M'havia baixat el Gimp, però el trobo bastant complex i faig servir varis programes com el Infranview, o d'altres.