dijous, de gener 11, 2007

Després de Festes

No se que m'ha passat aquestes vacances , però he tornat començat l'any un xic baix de bateries, per no dir de moral.

Això es tradueix en que em costa tenir les idees clares, i per tant escriure quelcom interessant en aquests bloc. Se que en aquest bloc hi hauria de escriure coses relacionades amb la xarxa, ja que així el vaig anomenar , però tot i que navego bastant per Internet , crec que estic un xic estancat o bé. es que no veig res d'interessant que comentar.

El que si faig i tinc forces idees (imatges de Barcelona ) es el bloc de BCN pixel a pixel, que finalment amb la migració a la versió beta del blogger, el tinc unificat a nivell d'un sol usuari amb aquest bloc i altres dos que tinc un xic mes parats.

Be, ja em passarà la "pajara" a mesura que passi l'any

2 comentaris:

Anònim ha dit...

us convido a provar smart-travel, el millor website de viatges

http://www.smart-travel.tk

Hanna B ha dit...

holes viatger, potser et calen unes vitamines.. :) el llarg mes de gener i el de febrer i el de març, sense festes ni ponts es fan interminables, i si li afegim el fred, la desmotivació sembla inevitable... anims, que tot passa!