dimarts, d’octubre 03, 2006

Sobre Emule

Des de que aquest estiu vaig contractar l'ADSL amb Jazztel, he anat de corcoll configurant el meu PC a la nova finestra que l'ADSL em donava, i ja s'esta quedant petit el PC, el disc i tot.(Realment et menja molt de temps instal.lant i verificant programes.)









D'entre els programes que he instal.lat tinc l' Emule, que imagino que tots coneixeu per baixar música. Jo recordava quan em vaig instal.lar el Napster , a finals de segle passat (quants anys fa ja ! ) i que el vàren haver de aturar per que era ilegal.

Be , doncs tornant al emule, realment es tot un plaer poder descarregar la musica que vulguis, pràcticament hi trobes tot el que vulguis en format MP3.

Genial, jo ja m'estic fent un altre cop tot una discoteca de musica en mp3, i estic recordant vells moments gràcies a un munt de musica que m'he baixat , que feia temps que no escoltava.

Us deixo per que escolteu a Simon & Garfunkel amb Kathy's Songs


Powered by Castpost