divendres, de febrer 17, 2006

Primer Aniversari del bloc



Avui fa un any que em vaig decidir a obrir aquest bloc sense cap objectiu inicial, sols el de navegar com un viatjant i aportar el que em semblava interessant.

Han estat 365 dies d'anar navegant per la xarxa per poder fer 26 aportacions al meu bloc. Realment no es una gran activitat, un promig de 2 post al mes. Però be, no tinc masa temps per dedicar, i el manllevo de la feina quan puc, i a casa tambe,(encara que sense ADSL i es fa molt lent). I es clar, com no tens molt temps , no pots navegar massa, ni efectuar grans disertacions al bloc.

Pero estic content de mantenir-lo , a mes a mes, del de Barcelona Pixel a pixel, i d'altres mes particulars o rars que tinc per la xarxa.

.

4 comentaris:

mar ha dit...

hola viatger
felicitats per l'aniversari!!!

uppsss... quan s'acabi la festa, repartiràs bosses de xuxes i de "xiclets"???
:)
(m'agraden d'eucaliptus)

Anònim ha dit...

com passa el temps!!
felicitaaaats
Noieta

Anònim ha dit...

és ben curiós això dels blogs, ens hi fiquem sense saber com i quedem ben enganxats. Felicitats!

Cantarella ha dit...

Felicitats encara que sigui tard!!!