dimecres, de setembre 07, 2005

"Meme" musical

Tenia aquest post des del juny al esborrany i avui l'he acabat i el publicaré:

Meme Musical. Em sona fatal això de "meme", ara be veig que tots els blogs han començat a fer els seus meme, i jo sense saber exactament que volien dir amb el mot meme, a Wikipèdia ho defineixien aixi. Ja fa temps que algú ha proposat de fer-ne un de musica, i a continuació us el dono :

  • A l'atzar, 10 àlbums de la meva col·lecció:
    • Impromptus - Chopin
    • Nu - Lluis Llach
    • Miss Perfumado- Cesaria Evora
    • Concert per piano i orquestra n.2 Serge Rachmaninow
    • BSO . Chocolat
    • Ovidi Montllor. 10 Anys
    • Shepherd Moons- Enya
    • The Draughtsman's Contract.Michael Nyman.
    • Grats Hits . Simon & Garfunkel
    • Quelqu´un M´a Dit. Carla Bruni
  • Discos que em fa vergonya trobar buscant la resposta al punt anterior:
    • No em fa vergonya tenir musica desfasada, al contrari m'agrada escoltar-ne.
  • Quina és la quantitat total de música baixada al teu ordinador?
    • molt poca, segueixo encara comprant o duplicant CD.
  • L´últim CD que vas comprar?
    • Va ser el del Toti Soler .
  • Quina és l'última cançó que has escoltat abans de llegir aquest post?
    • Un Cd del Raimon sobre poemes de Salvador Espriu
  • Cançó/ns que escoltes molt i que signifiquen molt per a tu:
    • Katy's song de Simon&Garfunkel.
    • Concert Emperador de Beethoven
Podeu veure que hi ha poca (o nulla) musica d'actualitat.Be , mai ha estat en el meu ànim estar al dia de música. N'hi ha tanta que no pots ni tens el temps per coneixer-la tota.

1 comentari:

Cantarella ha dit...

M'ha agradat la idea i te la copio a l'annades.
Una cosa te la puc dir... en música tenim ben poc en comú!!