dimarts, de març 27, 2007

Adaptador de radiocassete per l' MP3


Aquest cap de setmana he provat un enginy força curiós, senzill i que d'una manera fàcil pots escoltar les teves cançons MP3 del Ipod o altres reproductors en un radiocasette (amb cassete per descomptat ) del cotxe, i val 11,5 euros al MediaPro.

Es aquest fals cassette , amb una cinta penjant (sembla un que estigui desfilat o bé una altre cosa que usen al periodo les dones!!,ja ja)

El funcionament, de tant senzill, que sembla mentida que no hagués arribat abans, be potser ja fa temps que corre pel mercat, però ho desconeixia. I el que fa es que en contes de cinta magnètica te un sensor en el punt on llegiria la cinta que dona la informació al lector del radiocassete.

Jo que tic un radiocasette mes o menys modern, amb CD, Radio i cassete, però com tinc l'alimentador de CD's darrera en una caixa, sempre es fa difícil de canviar-los , i amb aquest invents puc posar l' Ipod de la meva filla, o be el meu MP3 i au, a escoltar i gaudir .

Us ho aconsello, es una manera fàcil de no haver de canviar el radiocassete del cotxe i poder escoltar la teva música en MP3.

1 comentari:

Anònim ha dit...

:D Conec aquest sistema, de fet tinc una cinta, però tinc un problema, el que es el cassete de la meva radio ultra cutre no va massa bé i per tant quant conecto la iPod la música s´escolta distorsionada :S Però ja he trobat el meu cable d´audio in, que si que em va bé, un bon dia me'l vaig trobar enroscat al retrovisor del costat del copilot del meu cotxe ^^ Un lladre honrat vès!