dimarts, de desembre 12, 2006

Blocs Erotics

Gracies als Bloglines vaig recompilant blocs que m'interessen per temes i així puc anar seguint-los fàcilment cada cop que hi escriuen . Avui us faig un resum dels de relats eròtics i alguns una mic mes que erotics, tant en català com castellà i que mes o menys estan actius i son un xic interessants.

El primer que us vull comentar es el Diari Vermell en la seva segona època. Crec que ha perdut trempera, amb el canvi de noia abans, la Sònia era mes agosarada, i ara la Mia es mes light. LA comento la primera ja que fou a partir d'aquest bloc fa mes d'un any i mig que vaig entrar al mon blogaire.

L'altre que sembla que te molt d'èxit al mon dels blocs es la Mireia, encara que barreja massa erotisme amb política, i hi ha menys relats. Em costa llegir-la sencera, son relats massa llargs!

Un bloc eròtic per mi en alça actualment es el de Soy Candela , molt fresc amb alguna imatge i amb històries que sembla força reals en castellà i que passen a Barcelona, amb uns relats que enganxen molt, barrejant el món blogaire. Molt recomanable.

Un altre també molt càlid i eròtic es cuando nadie me ve de la Lucia des de Madrid. Hi acompanya també fotos molt suggerents.

I no us en dic mes , ja que ja en teniu prou amb aquests, i no us allargo el post.!

5 comentaris:

Viatger ha dit...

Molt interessant

Déjà vie ha dit...

Gracies a ls teves recomanacions i fare un cop d'ull;)
Jo el d soy Candela, ja el conec pero mes q relats, q si k hi han fantasies, alguns son vivencies reals. Una petita observació... tots els k has recomanat son d dones...

Anònim ha dit...

Hola viatger: te n'aconsello un altre, que a mi em sembla d'altíssima qualitat. És en portuguès, també escrit per una dona, i està allotjat a blogspot. El tinc lligat als meus blogs i de tant en tant m'hi faig una passada: es diu "erotismo na cidade" i l'adreça és:
http://eroticidades.blogspot.com
Sincerament, crec que té un nivell poètic molt bo.
Una abraçada.

Viatger ha dit...

Ostres Antoni, es en portuguès i em costa un xic.

Deja vu, això es el que sembla que son dones, ara be ho son o no, això ja es una altre història! Al mon blocaire a vegades es fa dificil esbrinar-ho!

Alguien cualquiera ha dit...

A mi potser el que més m'agrada és el de Candela, suposo perquè és una gran fan de Bukowski! Jajajaja! Pos ale! Jo et recomano el meu blog, no és eròtic, té un to més aviat transgressor ("quejica" perquè m'entenguis), i critico tot el que crec injust o intolerable. Passa-t'hi, si tens curiositat (mai obligaré a ningú a fer quelcom... ^^)