dilluns, d’octubre 30, 2006

Col.leccionar musica

Des d'aquest estiu, que vaig contractar l'ADSL de 20 Mb amb Jazztel, he començat a crear una col.lecció de musica en MP3 de la que sovint escoltava en casettes, CD's, discs de vinil, etc, i que darrerament ja no podia escoltar , per que els tenia desperdigats per tots aquests suport.

També he pogut baixar-me musica que no vaig tenir mai, o si mes no en algun cassette prestat que qui sap on para, i que varen formar part de la meva adolescència , com el conjunt italià Premiata Forneria Marconi, que us adjunto la canço E festa:

Actualització 12.12.2006. La cançó havia pujat malament




I m'estic baixant musica dels Beatles, Pink Floyd, Supertramp, Dire Straits, Leonard Cohen, Simon &Garfunkel, Raimon, Lluis Llach, Ovidi, i molts mes.

1 comentari:

Viatger ha dit...

Be, espero que això no et faci mal de cap, pero si fer anar el cap .

Les innovacions son costoses en temps, cosa que darerrament m'esta mancant, però es fa el que es pot.