divendres, d’agost 25, 2006

Sobre Del.icio.us

Fa ja un temps que veia i sentia el nom de del.icio.us en les webs, forums etc, i ahir amb una mica de temps i paciencia , m'ho vaig instal.lar i he anat anlitzant que fa i per que serveix aquesta web/servei/utilitat.

La definició exacte, es que es una pagina web personalitzada per un mateix amb una gestió d'adreces d'interes (favorites) i accessible des de qualsevol lloc de la xarxa.

Amb això tens l'avantatge que els favorits que tens al teu ordinador, deixen de ser sols de l'ordinador, i els tens disponibles sempre des de la mateixa xarxa. Genial !!

Ja fa un temps que em plantejava crear-me la meva web de favorits per no dependre del PC on eres per tenir les adreces que m'interessava , i ves per on ho tenia davant dels nasos i no sabia que era això. L'adreça es a :

http://del.icio.us/

I la meva si voleu veure els meus webs d'interest , tot i que encara l'estic reconstruint i agrupant es :

http://del.icio.us/viatger

Us aconsello que l'useu, us anirà molt be. A mes a mes ,sabreu quanta gent tambe la te com a favorits (sempre que estigui a delicious)

3 comentaris:

Hanna B ha dit...

hola!
ho tinc com a tema pendent això del delicious (no recordo on van els punts, ara ;))
de totes maneres, el bloglines em va molt bé per a veure qui actualitza i no haver de visitar els blogs compulsivament...

Viatger ha dit...

Ei, no confonguis el Bloglines, que et permet via RSS veure quei fa aportacions als seus blocs, que el del.ici.us , que no es res mes que una web on hi tens els teus favorits (bookmarks) i ho pots veure des de qualsevol navegador, sempre que et conectis amb el teu usuario, o be ho tinguis tot public i ho veus tu i tothom

Records Hanna B

Hanna B ha dit...

ok! el que passa és que l'estètica del del.ici.us no m'atrapa....
però és cert que quan no uses el teu ordinador trobes a faltar els favorits!