dimarts, de gener 17, 2006

L'illa del tresor

No se si sou fans del programa L'illa del tresor del Barril i l'Olle que fan ara els dimarts al Canal 33. Jo en soc un fervent admirador, des dels seus origens ja fa uns vuit anys, per la seva frescor, genialitat, poesia , "cultura", amb una entrevista a un personatge, sempre sol amb el fons negre , que es van intercalant amb esquetxos . Potser la mes recordada per mi es la que varen fer a Benedetta Tagliabue, la dona del malaurat arquitecte Enric Miralles. Molt bona !

Be us comento això per que avui s'estrena al Teatre Capitol de les Rambles de Barcelona una versió teatral amb les 3 actrius que normalment fan un o dos esquetxos al programa de la Tv. I com no, esta dirigit per en Joan Ollé.

Volia anar a l'estrena pero esta ple, per tant , aixi que hi vagi, si puc us en faig cinc centims!

2 comentaris:

Cantarella ha dit...

Hola viatger!
He vingut, he vist i he près exemple com altres vegades. M'he apuntat a això del Castpost i m'ha agradat.
No l'he vist mai aquest programa que dius, m'hi fixaré tot i que la TV i jo vem començar a enemistar-nos quan va canviar les pel·lícules pels reality shows i els concursos.
Records i felicitats per la contància!

Bart ha dit...

Ets l'escullit, company. Visita el meu blog