dilluns, de desembre 12, 2005

Sense titol

Estic un xic perdut per la inmensitat de la xarxa, i com a viatger que soc, em sento desesperat, per la manca de temps i al mateix temps , de coneixements per poder absorvir tot el que vaig llegint, descobrint,mirant,etc al llarg del meu inacabable viatge per la xarxa.

Estic navegant força, pero no asimilo tot el que veig, m 'estaré fent vell, o es que un ja va classificant i destriant allò que es interessant , d'allò que sembla interessant!.

Uff, avui estic massa pesimista i filosòfic.Ho deixo aqui

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ei viatger, no et deixis atabalar... tot té el seu temps i la seva etapa, ja aniràs veient com va la cosa i t'hi apuntaràs... o no
noieta

Dan ha dit...

Eiii! Sense pessimismes! Cal assumir que la xarxa és inabastable. Com el mar, cal buscar racons interessants i acceptar que sempre en quedaran més per descobrir.